strona w budowie – zapraszamy wkrótce 🙂

 

SOK CHAMPION TRAINING

Osobom pracującym w sprzedaży proponujemy nasz autorski program rozwijający umiejętności niezbędne dla zbudowania z klientem partnerskich, opartych na wzajemnym szacunku relacji:

 

Z czego składa się SOK?

 S – Słuchanie, czyli:

  • diagnoza klienta, przygotowanie,
  • rozróżnianie pytań o sytuację, od pytań o potrzeby,
  • budowanie pytań otwartych, inspirujacych, nie wywołujących dyskomfortu u klienta,
  • identyfikacja i potwierdzenie motywacji, problemów i potrzeb,
  • radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie wizyty,
  • wyłapywanie i reagowanie na sygnały zakupowe, bez zbędnego przedłużania rozmowy.

 

O – Ofertowanie, czyli:

  • przedstawienie propozycji dopasowanej do zidentyfikowanych potrzeb,
  • zadawanie odpowiednich pytań naprowadzających w trakcie ofertowania,
  • skuteczne prezentowanie produktów i przedstawianie propozycji.

 

K – Kontraktowanie, czyli:

  • potwierdzenie ustaleń z klientem,
  • umówienie się na konkretne zobowiązanie,
  • zaplanowanie sposobu dalszej rekomendacji produktu,
  • podsumowanie efektów wizyty.

 

W efekcie szkolenia Uczestnicy:

  • zadają pytania, które umożliwiają dotarcie do sedna potrzeb klienta,
  • umieją radzić sobie w trudnych sytuacjach, podczas rozmów u klienta,
  • przedstawiają klientowi ofertę wspierającą realizację celów biznesowych i priorytetów klienta,
  • wiedzą jak skutecznie zamknąć rozmowę z klientem,
  • budują partnerskie, pozytywne, długoterminowe relacje ze swoimi klientami.

 

Dodatkowo – dla Uczestników szkolenia organizujemy sesje coachingu sprzedażowego (wspólna praca z coachem w terenie).